KKKEttevõttestEsindusedMüügitingimusedGarantii tingimusedKohaletoimetamine14-päevane tagastusõigus

Korduma kippuvad küsimused

Kodulehel on toote kohta kirjas "TELLITAV 2-5 TP". Kas on võimalik ise tootele kuhugi järgi minna ja selle kohe kätte saada?
Kahjuks ei ole toode kohe saadaval üheski meie kohalikus laos ja ise järgi minna ei ole võimalik. Antud tooted tuleb ette tellida meie välislaost. Kui avate tooteinfo lehe, leiate paremast tulbast info selle kohta, mitu toodet on võimalik tellida ja kui kaua umbes tarne aega võtab.
"40tk" tähendab, et on võimalik tellida kuni 40 toodet, ja "2-5 TP" viitab sellele, et eeldatav tarneaeg Arvutitarga lattu on kaks kuni viis tööpäeva.
Kodulehel on toote kohta kirjas "SAADAVUS: KOHAL". Millist esinduse saadavust see näitab?
Tooteinfo lehel näete all kaardi kõrval, millises esinduses ja mis koguses on toode kohe kättesaadav. Kui teil on toote kättesaamisega kiire ja seda on antud esinduses ainult väheses koguses, soovitame võtta esindusega ühendust ja paluda toode eelnevalt broneerida. Nii väldite olukorda, kus keegi teine võib toote enne teid ära osta.
Kas ma saan ostetud toote poodi tagastada, kui see mulle ei sobi või ei meeldi? Mis on tagastamise tähtaeg?
Füüsilisest esindusest ostetud tooteid me üldreeglina tagasi ei osta. Palume enne ostu sooritamist veenduda, et toode on teile sobiv ja vajalik. E-poest ostetud toodete puhul on eraisikust tarbijal õigus toode 14 päeva jooksul tagastada, eeldusel, et see on avamata pakendis ja kasutamata.
Tagastamise tingimuste kohta leiate rohkem teavet meie e-poe kasutuslepingust ja "14-päevase tagastusõiguse" sektsioonist, mis on leitav meie kodulehe ülaosas.
Kas Teil on olemas ka kinkekaarte ja kust ma neid osta saan?
Jah, pakume kinkekaarte väärtusega 20, 50 ja 100 eurot, mida saate osta meie Arvutitarga esindustest üle Eesti. Samuti on võimalik soetada e-kinkekaarte vabalt valitud summaga meie e-poe veebilehel https://arvutitark.ee/osta-kinkekaart. Füüsiliste kinkekaartide ostul esindusest pakume lisavõimalusena kaunite kinkeümbrike soetamist. 

Arvutitarga kinkekaart on suurepärane võimalus avastada sülearvutite, klaviatuuride, hiirte ja kõrvaklappide maailma ning neid saab kasutada nii meie esindustes kui ka e-poes.
Kas e-poes ja jaepoodides on samad hinnad?
Tehniliste põhjuste tõttu võivad meie e-poe ja jaepoodide hinnad aeg-ajalt erineda. Soovitame jaepoest ostes küsida teenindajalt e-poe hinda ja, kui see on võimalik, siis me rakendame selle.
Kui tahan midagi tellida, kas pean tegema ka mingi ettemaksu?
Üldiselt on vajalik ettemaksu sooritamine kas ülekande teel või jaepoes kasutades sularaha või kaardimakset. Kui soovite tasuda toote eest kättesaamisel esinduses, palume sellest meile eelnevalt teada anda. Võimaluse korral pakume ka seda võimalust.
Kui olen tellimuse eest ülekandega ettemaksu teinud ja toode on poes olemas, kas siis võin kohe kaubale järgi minna? Kas maksekorraldust saab kasutada?
Tellimus läheb töösse peale makse laekumist meie pangakontole. Tööpäevadel võib see aega võtta kuni paar tundi, olenevalt pankadevahelisest arveldusest, nädalavahetusel võib see aega võtta kauem. Maksekorralduse alusel me kahjuks kaupa ei väljasta.
Arvutil on kirjelduses märgitud "DOS" või "Linux", mida see tähendab?
See tähendab, et arvutile ei ole eelpaigaldatud tavalist Microsoft Windows operatsioonisüsteemi. Sellise arvuti puhul soovitame alati juurde osta Windows operatsioonisüsteemi. Meie klienditeenindajatelt võite julgelt küsida nõu ja lisainfot Windowsi paigalduse kohta.
Ostsin toote, mille kohta on teie kodulehel info, et saab tasuta mängu ka kaasa. Kust ma selle saan?
Pärast kampaaniatoote kättesaamist leidke meie kodulehelt vastava kampaania reklaam. Vajutades reklaamile avaneb detailsem info, sealhulgas e-maili aadress, kuhu peate saatma kampaania tingimustes nõutud info (tavaliselt on vajalik arve number). Peale seda saadetakse teile e-mailiga täpsemad juhised mängu kättesaamiseks. Juhiste saatmine võtab tavaliselt paar tööpäeva aega.
Kas kodulehel on hinnad koos käibemaksuga?
Jah, meie kodulehel kuvatavad hinnad sisaldavad juba käibemaksu. Sisseloginud äriklientidel on võimalus käibemaks tootehindadest maha arvutada, kasutades selleks tootekataloogis olevat vastavat nuppu.
Kas mulle saadetud või prinditud arvel/tellimusel on hinnad koos käibemaksuga?
Arvel või tellimusel on toodete hinnad esitatud ilma käibemaksuta. Käibemaks lisatakse arve lõppu ja arve kogusumma on esitatud koos käibemaksuga.
Ostsin Arvutitarga lauaarvuti koos Windowsiga, mis on juba peale pandud, aga käima pannes küsib Windows mingit aktiveerimiskoodi.
Palun kontrollige ostetud arvuti korpuse küljepaneelil olevat silti, kuna Windowsi aktiveerimiskood peaks olema seal kleebitud.
Kuidas ma saan jälgida oma tellimuse staatust?
Tellimuse staatust saate jälgida, logides sisse oma konto peal ja minnes tellimuste ajaloo sektsiooni. Samuti saadame teile e-postiga jälgimisnumbri, kui teie tellimus on välja saadetud. Kui teate enda tellimuse koodi, saate selle staatust kontrollida ka siin: https://arvutitark.ee/tellimuse-jalgimine.
Kui kaua kestab toote garantii ja mida see katab?
Garantiiaeg ja -tingimused sõltuvad tootest. Üldiselt kestab garantii 1-2 aastat. Garantii katab tootmisvigadest tingitud rikked, kuid mitte kulumist või valest kasutamisest põhjustatud kahjustusi. Täpsemat infot leiate meie garantii ja tagastamise poliitika sektsioonist.
Mida teha, kui toode on kohale jõudes vigastatud või ilmneb rike?
Kui toode saabub vigastatuna või kasutamise käigus ilmnevad rikked, mis ei ole tingitud tavalisest kulumisest, palume teil teha tootest pildid ja registreerida need koos kirjeldusega meie kliendikonto lehel aadressil https://arvutitark.ee/minu-garantii. Me tegeleme teie probleemiga esimesel võimalusel.
Küpsise teatis
See veebileht kasutab küpsiseid, et tagada parim võimalik kasutajakogemus. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega.