LIISI järelmaksuga ostes on Sul võimalik järelmaksuleping allkirjastada digitaalselt Liisi iseteeninduses.

ID-kaardi, Mobiil- ID või Smart-ID abil antav digiallkiri on seaduse silmis võrdne omakäelise allkirjaga. (loe lisaks https://www.id.ee/?lang=et)

 

• Leping saadetakse Sinu poolt lepingu sõlmimisel näidatud e-posti aadressile.

• Tutvu kirja manuses oleva lepinguga. Kui on vaja andmeid muuta siis võta ühendust kauplusega.

• Lepingu allkirjastamiseks kliki kirjas oleval lingil „SIIN“ ning sisestage PIN1.

• Vali ootel lepingutest õige ja kliki valikul „Ava leping“.

• Kliki valikul „Allkirjasta“ ning sisesta PIN2.

• Kui lepingu allkirjastamine õnnestus siis saad vastuse „Leping on allkirjastatud“.

• Peale allkirja lisamist saab kauplus automaatse teate e-posti teel. Täpsemat informatsiooni kauba kohta saate kaupluselt.

 

ID-kaardi elektrooniliseks kasutamiseks on vaja:

• ID-kaarti - väljastab Kodakondsus- ja Migratsiooniamet (KMA)

• PIN-koode - väljastatakse koos ID-kaardiga. Kui koodid on kadunud, saad uued KMA-st või ID-kaardi järelteenindust pakkuvast pangakontorist

• Kehtivaid sertifikaate - kui sertifikaadid on aegunud, siis saad neid uuendada ise internetis aadressil sk.ee/id-kontroll/

• Internetiühendusega arvutit

• Kaardilugejat - küsi arvutipoest või oma pangakontoris

• ID-kaardi tarkvara - paigalda aadressilt installer.id.ee/

 

Mobiil-ID kasutamiseks on vaja:

• Mobiil-ID toega SIM-kaarti - küsi EMT-st või Elionist

• PIN-koode – väljastatakse koos Mobiil-ID SIM-kaardiga

• aktiveerida Mobiil-ID kasutamine ID-kaardiga aadressil mobiil.id.ee/akt/

 

Smart-ID kasutamiseks on vaja:

• Smart-ID aplikatsiooni telefonis

• Registreerida Smart-ID kasutamine  

• PIN- koode  

(loe lisaks: https://www.smart-id.com/et/)

Küsimuste tekkimisel võid alati pöörduda abi saamiseks:
Holm Bank Helpdesk: E-R 8-18, L 10-15  Tel 675 5055  524 8795  [email protected]  Fax 675 5052

« »
×