Korduma kippuvad küsimused
Kodulehel on toote kohta kirjas "TELLITAV 2-5 TP". Kas on võimalik ise tootele kuhugi järele minna ja selle kohe kätte saada?
Kodulehel on toote kohta kirjas "SAADAVUS: KOHAL". Millist esinduse saadavust see näitab?
Kas ma saan ostetud toote poodi tagastada, kui see mulle ei sobi või ei meeldi? Mis on tagastamise tähtaeg?
Kas Teil on olemas ka kinkekaarte ja kust ma neid osta saan?
Kas e-poes ja jaepoodides on samad hinnad?
Kui tahan midagi tellida, kas pean tegema ka mingi ettemaksu?
Kui olen tellimuse eest ülekandega ettemaksu teinud ja toode on poes olemas, kas siis võin kohe kaubale järele minna? Kas maksekorraldust saab kasutada?
Arvutil on kirjelduses märgitud "DOS" või "Linux", mida see tähendab?
Ostsin toote, mille kohta on teie kodulehel info, et saab tasuta mängu ka kaasa. Kust ma selle saan?
Kas kodulehel on hinnad koos käibemaksuga?
Kas mulle saadetud või prinditud arvel/tellimusel on hinnad koos käibemaksuga?
Ostsin Arvutitarga lauaarvuti koos Windowsiga, mis on juba peale pandud, aga käima pannes küsib Windows mingit aktiveerimiskoodi.
Kuidas ma saan jälgida oma tellimuse staatust?
Kui kaua kestab toote garantii ja mida see katab?
Mida teha, kui toode on kohale jõudes vigastatud või ilmneb rike?